درود بـــــرایــــران سبــــــز بــه امیـــــد ایرانـــــی سبــــــــــــز: عکسهای دلخراشی از هو لو کاست

من فرزند ایران

عکس من
نویسنده وبلاگ soshian:به نام خداوند جان و خرد به کوروش به داریوش به جمشيد قسم به نقش و نگار تخت جمشيد قسم ايران همی قلب و خون من است گرفته ز جان از وجود من است بخوانیم این جمله در گوش باد چو ایران نباشد تن من مباد

۱۳۸۸ شهریور ۳۰, دوشنبه

عکسهای دلخراشی از هو لو کاست




1روانی‌ احمق تر از احمدی‌نژاد میپرسید: مگه میشه ۶میلیون آدم رو کرد توی کوره و سوزوند؟ بیا حساب کنیم ببینیم این ۶میلیون چند تا کوره میخواد و چند روز طول میکشه.} اونقدر احمق بود که فکر میکرد در عرض ۱روز ۶میلیون آدم رو کردن توی ۱یا ۲کوره و سوزوندن.این روانیها و از خدا بیخبرها و احمق‌ها حتی به خودشون زحمت نمیدن ۱صفحه بخونن یا ۴تا عکس ببینن.احمدی‌نژاد اگر به جای مشورت با بچه ۵ ساله و ۹ ساله و ۱۶ساله با ۱آدم با سواد مشورت میکرد از هولوکاست یکم با خبر میشد.این جنایت در کمپ،های مختلف،در کشورهای مختلف،با روش،های مختلف و در روزهای مختلف روی داد..اتاق،های گاز.تیرباران دسته جمعی‌.سالنهایی که با دود اتومبیل پر میشد.سوزاندن.از جمله روش،های است که جنایتکاران قرن از آنها استفاده کردند.. بر خلاف تصور مردم که این جنایت فقط مربوط به یهودی‌ها بود بسیاری از دانشمندان هنرمندان که باید حذف می‌شدند،همجنس گرایان, افراد معلول،غیر نظامیان اتحاد جماهیر شوروی،زندانیا‌ن شوروی در جنگ،مخالفان سیاسی و مذهبی‌،کولی ها،قومیتهای لهستان و رومانی.. از جملهٔ این قربانیها بودن که به علاوهٔ یهودیها ۱۱ تا ۱۷ میلیون تخمین زده شدند.

















































۲۳ نظر:

رضا گفت...

سلام . می دانید پول نفت کشورمان کجاها خرج ميشود؟

من در کشوري زندگي مي کنم تمام زندانهاي قديم را ديدم .فيلم اين ريس جمهور کودتاچي من خودش يک پا دوروغه فکر مي کنه همه دوروغگو هستند

موج سبز گفت...

با سلام
با تشکر از حضور سبزتان
وبتاگتان خیلی خوب و پر بار است
سبز باشد
ستایش

سردبیر نارنج سبز سیاسی اجتماعی گفت...

سلام
ممنون از روشنگریتون
میشه آدرس این عکس ها را هم بزنی تا مستند تر بشه
با تبادل لینک موافقی؟
یه سر بزن

سردبیر نارنج سبز سیاسی اجتماعی گفت...

سلام
شما هم لینک شدید

رومینا گفت...

سلام
دل خراش بودند !
احمدی نژاد چی می فهمه که این دومیش باشه ؟

کوروش گفت...

مرگ بر دیکتاتور

ashkan-paarty گفت...

سلام
پس از سخنان روز جمعه ی ا.ن من هم تصمیم داشتم مجموعه ی عکسهایی که از جنایات حزب نازی در جنگ جهانی دوم داشتم در وبلاگم منتشر کنم که شما پیش دستی کردید و بسیار بهتر از من این کار را انجام دادید . ممنون . خوشحالم که به خوبی این کار را انجام دادید . هر کس که وجدان بیداری داشته باشد می تواند با دیدن این تصاویر به حقیقت امر پی ببرد . برای ا.ن همان بس که در اروپا فقط گروههای نئونازی و نژاد پرست از او حمایت می کنند . به من بگو دوستانت که هستند تا بگویم تو کیستی .
با مطلب : "نابودی توهم محبوبیت" در خدمتتان هستم .

کوروش گفت...

درود
تارنمای شما با افتخار لینک شد
پاینده ایران

محمد رضا الف گفت...

درود برشما ممنون بابت این اطلاع رسانیت. اما عکسها را بهتر است در سایت آپلود عکس آپلود کنید و سپس در url بزارین داخل هر پست. حتما عکسها نمایش داده میشه.

narsis گفت...

واقعا عکس های دلخراشی بود...از یک دروغگوی کند ذهن انتظار دیگری نمیرود...
وبلاگ خیلی خوبی داری دوست من
خوشحال میشم بازم به من سر بزنی
به امید ازادی

یاران سبز قم گفت...

یاران سبز قم
وبلاگ بچهای دگر اندیش قمی
منتظر شما هستیم

دختری از دیار سبز امید گفت...

دوست سبز من هنوز آپ نشدی؟
من آپم بهم سر بزن.
با افتخار تارنمای سبز شما لینک شد.
منتظر حضور سبزت هستم

سبز های شهر اراک گفت...

با سلام و درود؛

کاش تصاویری از سیاهچال رهبر معظم (کهریزک) هم میتوانستند در معرض دید عموم قرار دهند که یاد آور فجایع شکنجه و قتل و سوزاندن اسرای یهودی در آلمان فاشیستی هیتلرباشد و امروز تصویر سردار رادان همان \" آیشمن \" یعنی فرمانده گشتاپوهای جنایت کار کوره های آدم سوزی در آلمان و اتریش می تواند باشد .
در این تصویر سردار رادان در نفش \" آیشمن \" ، همان جنایت کار نازی ، فرامین پیشوا خامنه ای را مو به مو به اجرا در می آورد .
این جنایت تنها یک نمونه در برابر هزاران جنایت ضد انسانی و در واقع نسل کشی حکومتی است که 30 سال عمر ننگین اش همراه است با هزاران هزار جنایت که در صفحات سیاه تاریخ ایران زمین خواهد ماند و نسل های نسل در مدارس خواهند خواند که از چنگیز و آتیلا چیزی کم نداشتن.

ناشناس گفت...

شماها چقدر كسخل هستيد!!!!
كل اين كشته هايي كه عكسهاش رو گذاشتيد روي هم رفته 500 هزار تا هم نمي شه چه برسه به 6 ميليون!!!
خاك بر سر يهودي پرستتون كنن كه ايران خودمونو ول كرديد چسبيديد به طرفداري از اسرائيل!!
هولوكاست الآن توي ايرانه احمق ها!
بيدارشيد از اين خواب غفلت!
تا كي مي خواد هي هولوكاست هولوكاست كنيد؟
به فكر ايران باشيد گوساله ها!!

ناشناس گفت...

با سلام
به امید روزی که به زودی اعضای حزب کثیف بغث سپاه را به همراه زن و بچه هایه حرامزاده و زنازاده هایشان در کوره ها میسوزانیم

Bahram گفت...

در مورد هیچ واقعه ایی در دنیا به اندازهٔ هلکوست تحقیق نشده است. میلیون‌ها عکس و ویدئو وجود دارد که بیشتر آنها از ارشیو خود نازی‌ها به دست آمده است. تعداد زیادی از شاهد‌ها هم از خود گارد‌های نازی هستند که یا به خاطر شرم یا بخاطر افتخار شهادت داده اند. برای اطلاع بیشتر به ویکیپدیا رجوع کنید یا سرچ کنید برای "shoah" و یا "Yad Vashem"

ناشناس گفت...

هم ميهنان عزيز بيشتر فكر كنيد
اين عكسها ساختگي نيست اگر ميخواهيد آنرا دروغ بدانيد اول وقايع ساختگي 1400 ساله دروغين به زير سوال ميرود
آيا كسي از شما پرسيد وقايع عاشورا و تاسوعا ساختگي است با اين كه هيچ مورخي عكس يا فيلمي از آن ندارد و فقط دهان به دهان مشتي روضه خوان شده است

سبز گفت...

ایران را سبز می بینم
من تعجب می کنم ا.ن رقمی نیست که خرفاش برامون مهم باشه بزارید تا آنجایی که می تونه عر بزنه -

محمود گفت...

http://ia341329.us.archive.org/3/items/nazi_concentration_camps/nazi_concentration_camps_512kb.mp4

اين هم لينك مستقيم مستند از هولوكاست.اين فيلم هنگام آزاد سازي توسط آمريكايي ها گرفته شده.

محمود گفت...

اين هم لينك مستقيم مستند از هولوكاست.اين فيلم هنگام آزاد سازي توسط آمريكايي ها گرفته شده.

ناشناس گفت...

وحشتناک بود عکسها
تف بر احمدی احمق

ناشناس گفت...

به دهان احمدی نژاد باید رید !

mahboobeh گفت...

سلام، یک بار دیگر دولت برای کشورهای عرب پول میفرسته در حالیکه خود ما یه لقمه نون حلال را با هزار بدبختی گیرمون میاد. آقایان فکر میکنند با کمک به کشورهای دیگر اینها با ما همگام میشوند یادشون رفته به بسنیا کمک کردند به آفریقا کمک کردند و هر دو اینها بر علیه ما در سازمان ملل رای دادند.ما باید احمق باشیم که فکر کنیم با کمک به این کشورها اینها همه شیعه میشند. به ما چه ربطیداره لیبی چه خاکی تو سر خودش میریزه. ملت ایران را باید دریابم نه یک سری عرب ملخ خور.