درود بـــــرایــــران سبــــــز بــه امیـــــد ایرانـــــی سبــــــــــــز: ترس از حضور معترضان، نماز عید فطر مصلا را هم تعطیل کرد

من فرزند ایران

عکس من
نویسنده وبلاگ soshian:به نام خداوند جان و خرد به کوروش به داریوش به جمشيد قسم به نقش و نگار تخت جمشيد قسم ايران همی قلب و خون من است گرفته ز جان از وجود من است بخوانیم این جمله در گوش باد چو ایران نباشد تن من مباد

۱۳۸۸ شهریور ۱۵, یکشنبه

ترس از حضور معترضان، نماز عید فطر مصلا را هم تعطیل کرد

گزارش یکی از خوانندگان: ترس از حضورسبزها، نماز عید فطر مصلا را هم تعطیل کردیک روز پس از کنسل شدن برنامه شب‌های احیادر حرم امام که بیست سال سابقه داشت، و درحالی که چهار ماه قبل نمایشگاه کتاب باهمه‌ی گستردگی آن در محل مصلای تهرانبرگزار شد و در ماه رمضان نیز هم‌اکنوننمایشگاه قرآن برپاست، یک مقام مسئولاعلام کرده که نماز عید فطر در مصلا برگزارنمی‌شودنماز عيد فطر امسال در مصلا برگزار نمي شودقائم مقام معاونت خدمات شهري شهرداريتهران با بيان اينکه شهرداري تمهيدات خودبراي برگزاري نماز عيد فطر را به دانشگاهتهران منتقل مي کند گفت: البته با توجه بهتجربه هاي متعدد برگزاري نماز در دانشگاهتهران مشکلي از بابت برگزاري نماز عيد فطردر اين مکان وجود ندارد.رييس ستاد برگزاري نماز عيد سعيد فطرشهرداري تهران گفت: نماز عيد سعيد فطرامسال در مصلا بزرگ امام خميني (ره) برگزارنمي شود.

هیچ نظری موجود نیست: