درود بـــــرایــــران سبــــــز بــه امیـــــد ایرانـــــی سبــــــــــــز: کروبی در صورت ادامه انکارها افشاگری می کند

من فرزند ایران

عکس من
نویسنده وبلاگ soshian:به نام خداوند جان و خرد به کوروش به داریوش به جمشيد قسم به نقش و نگار تخت جمشيد قسم ايران همی قلب و خون من است گرفته ز جان از وجود من است بخوانیم این جمله در گوش باد چو ایران نباشد تن من مباد

۱۳۸۸ شهریور ۲۲, یکشنبه

کروبی در صورت ادامه انکارها افشاگری می کند


یک منبع نزدیک به مهدی کروبی در گفت وگو باروز تاکید کرد که اعضای کمیته سه نفره قوه قضاییه که در بیانیه دیروز خود مستندات این کایندیدای انتخابات ریاست جمهوری درمورد تجاوز در زندان ها را ساختگی دانسته اند، در جلسه خود با نامبرده شکی در موردبروز تخلفات نشان نداده بودند. وی با تاکید بر اینکه خطبه های نماز جمعه اخیر آیت الله خامنه ای عملا جهت گیری حوادث را مشخص کرد افزود: "اگرچیزی نیست چرا تک تک اعضای کمیته را دستگیر می کنید‌؟ اگر هراسی از اتفاقاتی که افتاده ندارید چرا در پی از بین بردن مدارک هستید؟درجلسه آقای کروبی با کمیته سه نفره قوه قضاییه آنها از مدارک موجود متعجب شدندوفضای جلسه آنچنان مثبت بود که حاج آقاگفتند که حتما ترتیب اثر داده خواهد شد.اما بعد دیدیم که نه تنها بساط کمیته راجمع کردند بلکه تک تک افرادی را که درجریان پیگیری های آزارواذیت های رخ داده بودندرا دستگیر کردند. " به گفته این منبع: "برای کمیته سه نفره قوه قضاییه درجلسه هیچ شکی نبوده که تخلفاتی صورت گرفته است چرا که مدارک آقای کروبی اساسا قابل انکار نبوده است. اما ظاهرا جهت گیری بررسی ها نه ازجانب قوه قضاییه بلکه از سوی مقامات عالی رتبه صورت می گیردوعملا کمیته کاره ای نیست. درواقع اعتقادما این است که اینها برای برنامه آینده شانکار دارند. این موضوع از بالا هدایت می شود.این سه نفر جلسه خوبی داشتند." وی خاطرنشان کرد: " آقای کروبی مدارک رادرصورتی که این پروایی ها ادامه پیدا کندمنتشر خواهند کرد. ازجمله اینکه به بیمارستان ها و پزشکان اعلام کرده اند که حق ندارند که گواهی درخصوص ضرب وجرح ها بدهند. درچنین فضایی مردم چطور جرات بکنندبگویند که به آنها جفا شده و یا مورد آزارواذیت قرار گرفته اند؟" این منبع با اشاره به دستگیری ابراهیم امینی عضو کمیته پی گیری وضعیت آسیب دیدگان پس از انتخابات اظهار داشت: "دستگیری اعضای کمیته پیام مستقیم به مهدی کروبی است" و افزود: "دستگیری ابراهیم امینی نشان می دهد که نه تنها عزمی برایپیگیری تخلفات گسترده در جریان دستگیری هاوآزار واذیت افراد متخلف وجود ندارد بلکه اراده ای وجود دارد تا تخلفات یاد شدهلاپوشانی شود. "

۴ نظر:

پسر آریایی گفت...

سلام شما با افتخار لینک شدید

لیلیت گفت...

سلام هم وطن
وبلاگ خوبو جامعی دارید مطالب به روز هستن و نکات مهمی رو به خواننده ها منتقل میکنه.من شمارو با کمال میل لینک میکنم فقط وبلاگ منو با نام( به امید آزادی) لینک کنید.ممنون.
به امید آزادی ایران عزیز...

reza گفت...

سلام .نگاهی به سابقه‌ی چندتن از رهبران کودتای ۲۲ خرداد

ایزدیار گفت...

غرورآریایی