درود بـــــرایــــران سبــــــز بــه امیـــــد ایرانـــــی سبــــــــــــز: باز یک خائن دیگر در ورزش:((حمید سوریان طلای مسابقات جهانی را به احمدی نژاد اهدا کرد))

من فرزند ایران

عکس من
نویسنده وبلاگ soshian:به نام خداوند جان و خرد به کوروش به داریوش به جمشيد قسم به نقش و نگار تخت جمشيد قسم ايران همی قلب و خون من است گرفته ز جان از وجود من است بخوانیم این جمله در گوش باد چو ایران نباشد تن من مباد

۱۳۸۸ مهر ۹, پنجشنبه

باز یک خائن دیگر در ورزش:((حمید سوریان طلای مسابقات جهانی را به احمدی نژاد اهدا کرد))


تختي كجايي كه ببيني برخي كشتي‌گيرها اين روزها پهلواني كه هيچ ،انسانيت رو هم فراموش كرده اند....

http://olympicacademy.ir/takhti/photo/00.jpg



حميد سوريان هزار بار هم قهرمان جهان و المپيك بشود ، خائني بيش نيست. اين قهرماني هاي سوريان پشيزي ارزش نداره...



حمید سوریان قهرمان کشتی فرنگی جهان مدال طلای مسابقات جهانی اخیر را به رییس جمهور اهدا و تصریح کرد: دکتر احمدی نژاد با حضور مقتدرانه در مقر سازمان ملل متحد و کسب افتخار و عزت برای ملت ایران و همه مسلمانان، قهرمان اصلی است.
http://www.jamejamonline.ir/Media/images/1387/05/16/100945721595.jpghttp://i1.tinypic.com/20g1uzq.jpg

به گزارش واحد مرکزی خبر ، رئیس جمهور نیز پس از دریافت مدال طلای سوریان قهرمان و افتخار آفرین جوان ایران اسلامی گفت: هر کس با همه توان و اعتقاد به ارزش های الهی و برای رضای خدا فعالیت کند در زمین و آسمان قهرمان است.

وی تصریح کرد: جوانان پاک و مومن ایران اسلامی از جمله حمید سوریان که با اخلاق والای جوانمردی و نگاه آرمانی و اعتقاد به ولایت وارد عرصه می شوند و به سرنوشت ملت و کشور توجه دارند حتی اگر مدال هم کسب نکنند، مایه افتخار ملت و قهرمان واقعی هستند.

دکتر احمدی نژاد با بیان اینکه جوانان نقطه اتکا و پشتیبان مسئولان و کشور هستند، تاکید کرد: خدمت به مردم و فریاد خواسته های ملت بالاترین افتخار است و مسئولان نیز باید نماد جوانان پاک و مصمم ایران اسلامی باشند.

رییس جمهور مستکبران عالم را همچون کف روی آب، بدون بنیان و در حال افول برشمرد و اظهارداشت: فرهنگ اسلام ناب و انقلاب اسلامی و فرهنگ جوانمردی در سراسر جهان حاکم خواهد شد.

دکتر احمدی نژاد با تاکید بر اینکه ملت ایران با تلاش جوانان خود روز به روز عزتمندتر خواهد شد، تصریح کرد: حوادث و سختی ها مایه رشد و کمال و دشمنی مستکبران موجب افزایش قدرت ملت ایران خواهد شد.

رییس جمهور ورزش کشتی را مظهر جوانمردی ، مردمی بودن و صداقت دانست و گفت: کشتی، عامل ترویج اخلاق و فرهنگ و مجموعه ای از ارزش هاست که بشر امروز به آنها نیاز دارد.

آقای احمدی نژاد با بیان اینکه روحیات جوانمردی ورزشکاران ماندگار است، تاکید کرد: امروز ورزشکاران ما، اخلاق و جوانمردی ایرانی و اسلامی را در جهان منتشر می کنند.

رئیس جمهور با اشاره به حرکت رو به جلوی ورزش کشور به خصوص در رشته کشتی گفت: سازمان تربیت بدنی باید توجه به ورزش کشتی داشته باشد زیرا این ورزش عامل ارتباط عواطف و دلهای ملت ایران است.

گفتنی است؛ مدال طلای مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان در دانمارک، قرار است با نام حمید سوریان در موزه ریاست جمهوری در معرض دید علاقه مندان قرار گیرد.



۱۷ نظر:

GHOST گفت...

واقعاپهلوانی برازنده ی تختی...

خائن کثیف.
خون این ملت از دستای احمدی نژاد میچکه و اون وقت این نامرد ناجوانمرد با این حرکت حکومت استبدادی رو تایید می کنه...

متاسفم

reza گفت...

مصاحبه با فرزند شهید والامقام حاج ابراهیم همت

وشهید والامقام حمید باکری

کوروش گفت...

درود
حمید سوریان فوت شد

محسن گفت...

سلام دوست عزیز خیلی وقته لینکی
http://tolouesabze88.blogfa.com/

اندیشه سبز گفت...

ما زنده بر آنیم که آرام نگیریم موجیم که آسودگی ما عدم ماست
(اندیشه ما همیشه سبز است ، حتی پس از فیلتر در بلاگفا)

اندیشه سبز گفت...

ما زنده بر آنیم که آرام نگیریم موجیم که آسودگی ما عدم ماست
(اندیشه ما همیشه سبز است ، حتی پس از فیلتر در بلاگفا)

. گفت...

سلام. با نام "به اميد ايراني سبز" لينكتون كردم. پيروز باشيد
پاينده باد ايران

ستاره*** گفت...

ترانه را بشنوید...

آهنگ «Bella Ciao»، «خ ___داحافظ زيبا»

در آسمان ستاره****
هدیه ای برای جنبش سبز

امین آزاد گفت...

دقیقا موافقم


باز یه خائن وطن فروش!!!



وای بر این کوتوله ی سیاسی(احمدی نژاد)

امین آزاد گفت...

برای منم مرد سوریان


مرد با ضمه




برقرار و سبز باشی

saeed گفت...

شعار "یا حسین میر حسین " رسانه ای شد

هرچند اين رسانه بسيار سعي نمود صداي تماشاچيان اين مسابقه را گنگ پخش نمايد ولي در نهايت

ناشناس گفت...

حمید سوریان افتخار ایران
فکر میکنید همه باید حرف شما چند نفر رو گوش بدن
حالا سانسور کن!

احمد گفت...

شما خودتان مرده هستید دیگران را متهم نکنید!!!!!1

SmP گفت...

درود بر سوریان که با شجاعت این کار رو کرد.
شما هم به‌تره از توهم بیاید بیرون.

Unknown گفت...

تا کور شود هر آنکه نتواند دید. کوچولو در ابعاد سوریان نیستی از این هارت و پورتها بکنی

ناشناس گفت...

اولا شماها دوستان این ملت نیستید وگرگی هستید در لباس میش.واقعا شما سبز لجنیها از این توهم بیرون نیامده اید.تا کی دروغ گویی و آدم کشی و فساد و تهمت وآتش زذن از شماها فقط بوی مرگ و نیستی و تباهی میآید و بس.پس نابود باد گروهک سبز لجنی که براستی خس و خاشاکی بیش نیستید.
ضمنا این موسوی کثیف و آدم کشتان هنز از فرهنگستان استعفا نداده و همچنین با حکم رئیس جمهور عزیزمان جیره خوار این دولت است.به امید نابودی تمام خائنان ترسو و فاسد جز دیکتاتوری و قتل و غارت کار دیگری ازدستشان بر نمیاید.به خودتان نگاه کنید بوی متعفنتان تا اون ور مرزها رفته و تا مرفق در باتلاق سبز لجنیتان فرو رفته اید.انشا ا... بزودی شاهد به دار کشیدن جرثومه فساد و تباهی،موسوی خائن باشیم.
اللهم عجل لولیک الفرج

ناشناس گفت...

خاک دو عالم بر سر تو و اون محمود بی خرد ادم کش قاتل دروغ گو
مگه شما هم مثل رییس جمهور وقیحتون به پا روی حقیقت بگذارید ای قوم حقیر و اندک خجالت بکشید حداقل از روی شهدا خجالت بکشید حال کل مردم از ریخت شما و اون محمود نیک چهره به تنهایی بهم میخوره اون وقت با چه رویی جنبشش سبز که میلیون ها طرفدار ازاد اندیش در سراسر دنیا داره رو مسخره میکنید؟؟؟؟؟؟ کمی از هاله نور خلیفه مستکبرتون محمود استفاده کنید و حداقل تا نوک دماغتون رو ببینید کدوم جنبش رو تو دنیا سراغ دارید که نه رهبر داشته باشه نه لیدر نه حامی مالی ؟؟ ولی اینقدر طرفدار؟؟؟خوبه که هندوراس هم جام جهانی رفت ایران به یمن وجود وزرای کار امد محمود تا مستراح اباد هم نرفت؟؟ تورا به خدا خجالت بکشید و برای چند وقت خفه بشید حالا یه نادون بتدر از شما میره یه مدال میگیره و تقدیم میکنه به یه نادونه دیگه مگه کم مدال به صدام تقدیم میشد؟؟؟مگه کم جایزه به استالین دادند؟ محمود 4 پاهم روش
خدا را شکر میکنم که بلاد اسلامی ایران تبدیل به طویله ای بی انتها برای شما بیمار فکران کم عقل شده است



زنده باد ازادی دور باد استبداد سبز باد ایران